Vanhenin lauantaina jälleen vuodella. Iiiiks! :)  Työtovereille tein kakun kahvitauolle piristykseksi. Kakku on 10 munan vaalea kakkupohja, kostutus maidolla.

Täyteenä omenamarmeladia, banaaniviipaleita sekä vaahdotettu vaniljakastike.

Kuorrutus flora vispi maustettuna tomusokerilla sekä koristeet marsipaania ja mustikkakeksimurusia. :)

Sitten jotakin ihanaa!

Mieheni järjesti minulle yllätyksen syntymäpäiväni kunniaksi! Aamusti sain aamupuurot valmiiksi minulle tehtynä sekä aamukahvit kera ihanan kortin jonka teksti oli varsin ihana:

Iltapäivällä menimme lasten kanssa syömään aivan ihanaan paikkaan jossa tarjoillaan pääasiassa kalaruokia, perheemme herkkua! :P Vatsat täynnä saavuimme kotiin ja yllätyksekseni tultaessamme ja avatessamme oven oli tupa täynnä läheisiä ystäväpariskuntiamme paikan päällä odottamassa minua! Mieheni oli järjestänyt ylläripippalot MINULLE! :)

Yhtäkkiä paikalle ilmestyi vielä vieraille ruokaa ja täytekakku jotka mieheni oli tilannut. Voin kertoa että niin paljon kun tykkään itse olla juhlia järjestämässä ja etenkin ruokapuolta valmistamassa oli suorastaan ihanaa istua ITSE valmiiseen pöytään ja antaa miehen hoitaa tarjoilut!

Loisto mies minulla! <3

Minulle tilattu täytekakku joka oli kerrassaan suussasulavan hyvää! Ai että kuinka toisten leipomukset voivat maistua aina omiin tekeleisiin niin taivaallisilta. :)

Kiitos lapsillemme aivan ihanasta päivästä ja ihanista omin käsin tehdyistä korteista. Ja kiitos vieraillemme jotka teitte juhlista todella mieluisat ja mukavat. Erityiskiitos miehelleni että halusit nähdä vuokseni näin ihanan vaivan. KIITOS! :)