Heli haastoi minut tähän hassun hauskaan haasteeseen. :)

1. Link to the person who tagged you. / Linkitä henkilö joka haastoi sinut.
2. Post the rules on your blog. / Kirjoita säännöt blogiisi.
3. Write six random things about yourself. / Kirjoita kuusi sattumanvaraista asiaa itsestäsi.
4. Tag six people at the end of your post and link to them. / Haasta kuusi henkilöä postauksesi lopussa ja linkitä heidät.
5. Let each person know they have been tagged and leave a comment on their blog. / Kerro kaikille haastamillesi henkilöille haasteesta ja jätä heille viesti heidän blogeihinsa.
6. Let the tagger know when your entry is up. / Ilmoita haastajallesi, kun olet vastannut haasteeseen.

Mitäpä sitä itsestään sitten keksisi kerrottavaksi.. Ööh.. *miettii*

1. Pidän kotitöistä ja erityisesti siivoamisesta. Se on minulle omanlaista terapiaa. :) Imuroin joka päivä ja nautin siisteydestä ja puhtaudesta. Olen pikkutarkka.

2. Rakastan listaamista ja suunnitella asioita. Jopa ostoslistan laatiminen on ihanaa! Joskus jopa listaan asioita joita pitäisi listata. :D Jatkuva suunnittelu asiasta kuin asiasta on ihanaa!

3. Minulla on liian korkea hemoglobiini

4. Pystyn keskittymään moneen asiaan samaan aikaan. Mm. tv:tä katsoessani samalla kun seuraan sujuvasti juonta, luen tekstit, silti näen samalla elokuvan taustalla olevat verhot ja muun sisustuksen tarkkaan. :D Äiti onkin sanonut että silmistäni näkee vaikka istuisin paikoillani hiljaa, kuinka päässä juoksee miljoona ja sata asiaa samaan aikaan. Mietiskelen itsekseni kokoajan jotakin.

5. En osaa rentoutua ja vihaan makailla sohvalla. Tätä taitoa olen tänä vuonna päättänyt opetella. Saan itsestäni paremmin irti kun stressaan. Jos minulla on kotona aikaa istua sohvalla, mietin mitä kotityötä olen unohtanut silloin tehdä.

6. Haaveilin omista lapsista itse ollessani lapsi. Tyttäremme on saanut nimen jonka olen jo 12 vuotiaana päättänyt. :)

Bonuksena mainittakoon että olen äänekäs, papupata ja herkästi naurava ihminen. :D

Tämä oli hauska! Olisi ollut vielä vaikka mitä kerrottavaa. :D

Haastan tähän mukaan:

1. Adan äiti

2. Marika

3. Anulilli

4. Kati

5. Krisseli

6. Kyökkipiika Kati