Miia piristi minua ja antoi minulle tämän tunnustuksen. Kiitos Miia! Suosittelen kurkkimaan hänen ihanan reipasta blogiaan ja ihailemaan hänen tapaansa kertoa asioista kuin asioista aina niin sujuvasti ja mielenkiintoisesti. :)

 

 Sääntöjen mukaan tunnustankin nyt sitten 7 asiaa itsestäni.. hmm.. ;)

1. Olen saanut suuren tavoitteen saavutetuksi hetki sitten: tein ruokaremontin ja varrestani karisi 5kk aikana -20 kg pois periaatteella syö vähemmän mitä kulutat. En ole koskaan ollut mikään isonkokoinen, joten ihmettelen itsekin mistä ihmeestä nuo kilot karisivat?!?! :)

2. Olen liikunnan suurkuluttaja. Harrastan monipuolisesti liikuntaa ja urheilu on ollut intohimoni jo lapsesta asti.

3. Olen vihannut koko ikäni matematiikkaa! Olin siinä aina luokan surkein, lukioon asti. Tuuletin onnesta kun viimeinen matikantunti oli lukiossa ohi. Kuitenkin ajauduin ammattiin ja työhön jossa tarvitsen matematiikkaa KOKOAJAN.

4. Tankkasin auton ensimmäisen kerran vasta kun minulla oli ollut kortti jo 3 vuotta! :D

5. Haaveilin pitkään että saisin elämäni aikana 12 lasta. Kun esikoinen syntyi, haaveeni pienentyi 6:een ja kuopuksen syntyessä se jäi suosiolla kahteen. :D

6. En tulisi yhtäkään päivää toimeen ilman imuria. Uudessa kodissammekin on otettu imurointi ja sen helpottaminen huomioon jo taloa suunniteltaessa. Kodistamme löytyykin sen varalle jos jonkinmoisia teknisiä avukkeita! :D

7. Olen lapsena kirjoittanut päiväkirjaani näin: "Kun minulla on lapsia, aviomies, koira ja oma koti niin minulla on KAIKKI!" Sen vuoksi olenkin ollut elämälleni kiitollinen että sain nuo kaiken alle 20 vuotiaana. <3 Olen onnekas ja onnellinen.

 

Muistutus vielä arvontaan osallistumisesta! Vielä ehtii! :)

Tämä lähtee nyt takaisin muuttolaatikoiden roudaukseen.. :)